Duel Master Rpg

Gra rpg o kartach Duel Master

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2009-11-15 08:49:21

Torto

Administrator

Zarejestrowany: 2009-11-15
Posty: 35
Punktów :   

Zasady gry.

Walki w Duel Master wyglądają następująco

Obydwaj zawodnicy mają po 40 kart.Tasują je i wybierają dziesięć kart.5 idzie do ręki a drugie pięć rozkłada się jako tarcze(ty nie wiesz jakie to karty).Za tarczami jest strefa many.Jeśli chcesz przywołać stwora z cywilizacji ognia która wymaga 2 many to musisz mieć w strefie many dwie karty.Karty many to karty które masz w ręku ale położysz je na strefie many.Wracając do tamtego stwora z cywilizacji ognia. Jeśli w strefie many znajdują się dwie karty natury to stwora nie będzie można przywołać ponieważ żeby przywołać stwora musi być w strefie many jedna karta z jego cywilizacji.Gdy położysz jeszcze karte cywilizacji ognia to stwór zostanie przyzwany.ITD
Do strefy many można położyć jedną kartę na turę,karta musi być położona z ręki a nie z reszty talii.
Gdy przywołasz stwora to musisz poczekać turę ponieważ w turze kiedy go przyzwałeś nie może jeszcze atakować.
Są karty zwane blokerami. Bloker ma za zadanie blokować ciosy. Wyobraź sobie teraz że na polu bitwy masz dwie karty
Blokera 6000 mocy
Jakąś kartę zwykłą-4000 mocy
A przeciwnik ma jedną kartę
Coś tam-5000 mocy
I on tą kartę atakuje twoją kartę mającą 4000 mocy,w tym czasie bloker się uaktywnia i ochrania drugą kartę tym samym zabijając kartę wroga.Blokerzy nie mogą atakować.
No i są jeszcze karty które nie mogą dobijać.Ale mogą niszczyć tarcze.
I ostatnimi kartami są doublebreakrzy którzy potrafią zniszczyć dwie tarcze na turę.


Imię.Shinako
Nazwisko.Taroki
Królestwo-ognia
Pieniądze-1200$

Karty

1-Mały Demon ognia-Moc 3000-3 mana
2-Młody Ognisty golem-moc 1000-1 mana
3-Afromak-moc 1000-1 mana
4-Mastik-moc 2000-3 mana
5-Fire Angel moc 2000-2 mana
6-Pies Ognia -moc 2000-1 mana
7-Marokk-moc 4000-5 mana
8-Wściekły pies ognia-moc 4000-4 mana
9-Groźny pies ognia-moc 3000-4 mana
10-Golem półognisty-Moc 3000-3 mana
11-Golem Ognisty-Moc 3000-2 mana
12-Altor-moc 2000-4 mana
13-Ognista plaga-moc 1000-3 mana
14-Rocky-Moc-5000(bloker)-6 mana
15-Zemsta-Magiczna (zabija stwory posiadające 1000 mocy)-3 mana
16-Moc Bogów-Magiczna (Dodaje 1000 wybranemu stworowi)-3 mana
17-Paralizator-Magiczna (Paraliżuje karte wroga na dwie tury)-4 mana
18-Morderca-Magiczna (Zabija jedną twoją kartę i jedną kartę wroga)-2 mana
19-Bóg ognia-Magiczna (wskrzesza jedną kartę)-5 mana
20-Ognisty Smok-moc 5000 DoubleBreaker-7 mana

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.064 seconds, 8 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.erpegia.pun.pl www.max-bakugan.pun.pl www.klasztorxiaolin.pun.pl www.fizjouj.pun.pl www.roxoria.pun.pl