Gra rpg o kartach Duel Master
Walki w Duel Master wyglądają następująco
Obydwaj zawodnicy mają po 40 kart.Tasują je i wybierają dziesięć kart.5 idzie do ręki a drugie pięć rozkłada się jako tarcze(ty nie wiesz jakie to karty).Za tarczami jest strefa many.Jeśli chcesz przywołać stwora z cywilizacji ognia która wymaga 2 many to musisz mieć w strefie many dwie karty.Karty many to karty które masz w ręku ale położysz je na strefie many.Wracając do tamtego stwora z cywilizacji ognia. Jeśli w strefie many znajdują się dwie karty natury to stwora nie będzie można przywołać ponieważ żeby przywołać stwora musi być w strefie many jedna karta z jego cywilizacji.Gdy położysz jeszcze karte cywilizacji ognia to stwór zostanie przyzwany.ITD
Do strefy many można położyć jedną kartę na turę,karta musi być położona z ręki a nie z reszty talii.
Gdy przywołasz stwora to musisz poczekać turę ponieważ w turze kiedy go przyzwałeś nie może jeszcze atakować.
Są karty zwane blokerami. Bloker ma za zadanie blokować ciosy. Wyobraź sobie teraz że na polu bitwy masz dwie karty
Blokera 6000 mocy
Jakąś kartę zwykłą-4000 mocy
A przeciwnik ma jedną kartę
Coś tam-5000 mocy
I on tą kartę atakuje twoją kartę mającą 4000 mocy,w tym czasie bloker się uaktywnia i ochrania drugą kartę tym samym zabijając kartę wroga.Blokerzy nie mogą atakować.
No i są jeszcze karty które nie mogą dobijać.Ale mogą niszczyć tarcze.
I ostatnimi kartami są doublebreakrzy którzy potrafią zniszczyć dwie tarcze na turę.
Offline